Klacht: niet schoon

op 08 mei 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Ik had afgelopen week een paar dagen vakantie geboekt op park Arnhem van 5 mei tot 8 mei ,had me hier erg op verheugd heb al eerder op een park gezeten in Lommel was erg goed bevallen.De ontvangst was prima ik kon bij aankomst de lakensets ophalen hebben we ook gedaan in de caravan aangekomen was de vloer nog nat rook er erg muf en was behoorlijk vochtig er zaten vlekken op de bank die direct al opvielen bij het opmaken van het bed zaten er vlekken in het matras op het dekbed en zelfs op de (schone lakens) niet erg fris dus dat viel ons al erg tegen, zelfs de gordijnen waren niet schoon. Erg jammer van zo een prachtig park en heerlijke omgeving, dit gaat er waarschijnlijk wel voor zorgen dat wij niet zo snel meer iets zullen boeken op een oostappenpark helaas want jullie locaties zijn erg mooi. Ik stuur U deze mail omdat ik geen negatieve enquette in wil vullen misschien kunnen we samen een oplossing vinden voor dit mislukte weekend. Met vr.gr.M.v.d.struijs

Als ik in een schoon en fris en net onderkomen kan verblijven.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door purplelady63@hotmail.com