Klacht: Niet oplossen van klacht

op 14 februari 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 januari heb ik op de site van Dynalogic een klacht in gediend over hun slechte bezorgservice en mijn hoge belkosten die ik moest maken door hun fouten.
Ik heb echter nooit antwoord gekregen op mij klacht.Dat zou binnen 14 dagen gebeuren!

Gewenste Oplossing:

Ik wil excuses en mijn belkosten a € 10 vergoedt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 februari 2018 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte P. Van Dijck,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit voor u nagekeken maar we hebben geen klacht van u ontvangen. Misschien is er iets misgegaan? We vernemen graag van u wat er precies is gebeurd tijdens uw afspraak.

Wat betreft de gemaakte telefoonkosten kunnen we u aangeven dat wij deze niet zullen vergoeden daar wij niet enkel telefonisch bereikbaar zijn.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 15 februari 2018 om 17:03 geantwoord

Ik heb op 21 januari van Dynalogic een bevestigingsmail gekregen over mijn klacht en daarin stond dat zij binnen 14 dagen contact met mij zouden opnemen.Dat is niet gebeurd en uit het antwoord van vandaag blijkt wel hoe slecht dit bedrijf is georganiseerd!!
Over mijn belkosten:gezien de fouten die jullie gemaakt hebben was er alleen maar telefonisch contact mogelijk!!

Reactie van de melder van de klacht Zeist123

7 maanden geleden - Hierbij mijn op 21 januari verzonden klacht naar Dynalogic.Waar gewoon geen reactie opkwam!! Dynalogic - Klacht/Compliment Geachte ....... Bedankt voor het invullen van het klachtenformulier op www.dynalogic.eu. Natuurlijk doen wij er alles aan om u zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn. Indien u een vraag heeft gesteld streven wij er dan ook naar deze binnen twee werkdagen in behandeling te nemen. Wij nemen uiterlijk binnen 14 dagen contact met u op. Wij hebben de volgende gegevens van u mogen ontvangen: Ordernummer: 17935657309-1 Aanhef: Mevr Achternaam: Voornaam: Land: Nederland Postcode: Huisnummer: Straat: Plaats: E-mailadres: Telefoonnummer: Uw klacht/compliment: Klacht. Mijn diepvriezer zou woensdag 17 jan.door jullie geleverd worden.Ik heb de hele woensdag gewacht en om kwart voor 5 gebeld en gevraagd wanneer de chauffeur zou komen.Toen bleek dat er een fout was gemaakt en dat de vriezer donderdag geleverd zou worden.Volgens de leverancier zou dat donderdagmiddag kunnen.Ik heb daar ook van jullie een mail over gekregen.Daarna kreeg ik een mail dat jullie tussen 0800 en 2200 zouden komen.Weer met jullie gebeld en toen bleek dat jullie 'sochtends zouden komen wat niet absoluut niet mogelijk was.Ik werd bijzonder onvriendelijk te woord gestaan en er werd gezegd dat het niet veranderd kon worden terwijl het jullie fout was.Ik heb toen contact opgenomen met de leverancier die het wel,met veel moeite,geregeld heeft. Toen de vriezer geleverd werd weigerde de chauffeur de oude vriezer mee te nemen.Dat heb ik toen zelf met de leverancier moeten regelen. Ik vind de service die jullie geleverd hebben bijzonder slecht en verwacht in ieder geval een toegemoetkoming voor mijn telefoonkosten die ik heb gemaakt. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen -Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Zeist123