Klacht: niet onvangen

op 17 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren heb ik geen krant ontvangen , dit komt geregeld voor .

Gewenste Oplossing:

graag dagelijks een krant

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 juni 2018 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw van Beeten,

Hartelijk dank voor uw bericht. vervelend dat de bezorging van de krant momenteel te wensen over laat. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben vandaag contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging van de krant weer op orde komt en u de krant iedere dag bezorgd krijgt.

Uiteraard worden gemiste kranten aan u vergoed.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door dj van beeten