Klacht: Niet ontvangen van welkomstcadeau

op 20 juli 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1,5 week geleden een abonnement van de grazia afgesloten met een rituals suncare pakket. Je denkt top actie! Maar helaas… Net belde ik jullie om te vragen waar mijn sun care pakket blijft, want in de bevestigingsmail staat dat ik het pakketje ontvang als de betaling ontvangen is. Ik heb gelijk betaald, maar nog niks ontvangen. Ik heb jullie net gebeld en kreeg te horen dat het pakketje pas 4 tot 6 weken na betaling wordt verzonden..Dit is niet zoals hoe het in de mail weergegeven wordt en stelt teleur. Dan is de zomer al voorbij en kan ik de zonnebrand in de kast zetten waar hij staat te verouderen. Ik hoor graag van jullie met een passende oplossing.

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen nu en een week mijn pakketje ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Aalbregt,

Wij gaan ervan uit dat u het pakketje heeft ontvangen.
Naar aanleiding daarvan sluiten wij deze klacht.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door candice