Klacht: Niet ontvangen promotie artikel Leica Sofort instant camera bij Huawei p10

op 10 juli 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 23 maart 2017 via Belsimpel de Huawei p10 blue besteld met de actie voor de gratis Leica Sofort Instant camera ter waarde van €249,-. Vanwege de lange levertijd van het toestel heb ik gelijk na ontvangst van het toestel op 23 april 2017 heb ik gelijk de actiepagina voor de promotie ingevuld en alle nodige documenten meegestuurd met zo ook een foto van het bijbehorende imei nummer.

Na 6 weken zou je dan het toestel moeten ontvangen. Maar tot op heden nog steeds niet. Nu na nogmaals zelf contact op te hebben genomen met Huawei, terwijl ze mij terug zouden bellen maar niet hebben gedaan, zeggen ze we hebben u op 10 mei 2017 een mail gestuurd dat u een foto van het imei nummer op de doos had moeten sturen en niet van het imei sticker wat op het toestel zat. Dat stond nergens aangegeven en daarbij heb ik die email nooit ontvangen. O en tot slot van rekening zeggen ze nog even en u gaat de Leica camera ook niet meer ontvangen omdat de actie nu verlopen is. Heb moet niet gekker worden. Ik heb in de actieperiode het toestel besteld na ontvangst gelijk ingevuld en netjes alles meegestuurd en vervolgens nu dit.

Registratienummer van de actie heb ik bewaard alle emails van de actie en de bestelling die ik wel ontvangen heb die heb ik bewaard. Dit moet toch opgelost kunnen worden of niet dan? Hoe moeilijk kan het zijn om mij nu alsnog even te vragen een foto te sturen van het imei nummer op de doos, als jullie zo graag daar een foto van willen (als jullie de foto van het stickertje niet goed genoeg vinden). En hoe moeilijk kan het dan zijn om alsnog te zorgen dat ik de camera ontvang die mij met de actie beloofd is.

Ik verwacht toch wel dat dit opgelost gaat worden. Beloftes behoren nagekomen te worden.
Graag hoor ik van u hierover goed bericht.

R. Hofman

Wanneer ik alsnog de beloofde Leica sofort instant camera ontvang.

Alle klachten die gemeld zijn door Rhofman