Klacht: Niet ontvangen kledingcheque

op 24 april 2014 over Weight Watchers in de categorie Websites - Lifestyle en gezondheid

In november ben ik lid geworden van Weight Watchers. Het abbonnement dat ik afneem is de combipas. Tijdens deze periodo was er een actie dat je bij aanmelding voor de combipas een kledingcheque zou ontvangen ter waarde van het inschrijfgeld. De kledingbon zou worden uitgereikt door de consulent op locatie. Echter had de consulent te weinig cheques en heeft me aangeraden contact op te nemen met het hoofdkantoor om op deze wijze de kleidingcheque te ontvangen.
In januari heb ik gebeld met het hoofdkantoor van weightwatchers waar werd gezegd als ik een e-mail zou sturen deze binnen 24 uur behandeld zou worden. Uiteindelijk ontving ik een reactie na ruim 1 maand waarbij werd aangegeven dat mijn vraag was doorgezet naar de betreffende afdeling. Inmiddels zijn alweer ruim 2 maanden verder en tot op heden heb ik nog niks vernomen. ik vind dit geen gang van zaken en de klantenservice is alles behalve klantvriendelijk. Het lijkt me erg logisch dat al er dingen worden toegezegd deze ook nageleefd worden. Erg jammer dat dit tot op heden nog niet is gebeurd.

De in eerste instantie toegezegde kledingcheque of een compensatie hiervoor.

Alle klachten die gemeld zijn door marielou