Klacht: niet ontvangen horloge

op 04 augustus 2017 over Alles4noppes.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 21 Juni een horloge besteld bij u en ondanks diverse toezeggingen van u dat dit opgestuurd zou worden is dit tot op de dag van vandaag niet gebeurd,de laatste mail die ik kreeg van uw klantenservice was afgelopen dinsdag waarop ze mij opnieuw verzekerden dat het horloge opnieuw(???)opgestuurd zou worden,graag actie van uw kant

Gewenste Oplossing:

als ik het door mij bestelde artikel binnen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alles4noppes.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Alles4noppes.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door piet van schie