Klacht: niet ontvangen aanmanning

op 29 mei 2020 over CJIB in de categorie Incassobureaus

5062542229867620

Van deze boete had ik bezwaar gemaakt en uitstel gekregen zonder datum van betaling.
Ik heb op 6 april betaald.
Plotseling op 29 mei krijg ik een tweede aanmaning verkeersboete verstuurd op 1 juni om een bedrag van 382,- te betalen. Ik heb op 29 mei CJIb gebeld en gevraagd hoe het zit en kreeg te horen dat ik een verhoging aanmaning gekregen heb. Ik heb verteld dat ik nooit een aanmaning gezien heb en toch zei de heer aan de telefoon dat ik de eerste aanmaning moest betalen. Voor deze onterechte aanmaning van 95.50 euro dien ik bij deze een klacht in

Ik kan alleen tevreden worden als de onterechte kosten terug gestort worden
Jullie aanmaningskosten zijn abnormaal hoog en vaak ontvangen mensen hun post niet.
Zulke hoge bedragen dienen aangetekend verzonden te worden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CJIB

Reactie van de melder van de klacht kgajadhar

3 maanden geleden - Er zijn ook regels in dit land. Bedragen boven 25.- euro moeten aangetekend verzonden worden. Ik begrijp er niks van hoe de regering en tweede kamer dit toestaan. Er komen heel veel mensen hier door in grote problemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CJIB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kgajadhar