Klacht: Niet ontvangen

op 03 september 2018 over Turning Marketing in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Turning Marketing over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Turning Marketing in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Turning Marketing een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Turning Marketing

Heeft op 03 september 2018 om 19:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nel,

Wat vervelend te horen, we hebben helaas nog een aantal klachten hierover ontvangen de laatste tijd, PostNL lijkt soms toch wat problemen te hebben met afleveren van producten op het juiste adres.

Uiteraard gaan we het direct nogmaals versturen.

U kunt altijd via de mail contact met ons opnemen.

Nogmaals ons excuus

Met vriendelijke groet

Bericht van Turning Marketing

3 maanden geleden - Beste Nel, Wat vervelend te horen, we hebben helaas nog een aantal klachten hierover ontvangen de laatste tijd, PostNL lijkt soms toch wat problemen te hebben met afleveren van producten op het juiste adres. Uiteraard gaan we het direct nogmaals versturen. U kunt altijd via de mail contact met ons opnemen. Nogmaals ons excuus Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door N.benschop