Klacht: NIET ONTVANGEN

op 18 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 februari 2018 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Welleweerd,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 17 februari 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u op de dag zelf ook telefonisch contact heeft gehad met een van onze collega's en dat uw klacht in behandeling is genomen. Dit is ook inmiddels doorgezet naar onze bezorgdienst en besproken met onze bezorger.

Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om De Telegraaf na te laten bezorgen, daarom hebben wij de gemiste krant op uw abonnement gecompenseerd in de vorm van een extra bezorgdag die toegevoegd is aan de lopende betaalperiode van uw abonnement.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door VARSEN 17