Klacht: niet ontvangen

op 20 mei 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn verhuisd, doorgegeven, van Garnichweg 57 5625NG, Ehv. naar Maurits Lijnslagerstraat 252 5625NG,Ehv. daar niets ontvangen.
Abonneenummer 7540119

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 26 mei 2017 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verkaart,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. Ter compensatie is uw abonnementsperiode met 1 week verlengd.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,
Reina Roor Klacht Contact Centrum Mirko Gids

Alle klachten die gemeld zijn door Thijs Verkaart