Klacht: niet ontvangen

op 20 mei 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Wij zijn verhuisd, doorgegeven, van Garnichweg 57 5625NG, Ehv. naar Maurits Lijnslagerstraat 252 5625NG,Ehv. daar niets ontvangen.
Abonneenummer 7540119

Zo snel mogelijk bezorgen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 26 mei 2017 om 14:22 geantwoord

Geachte heer Verkaart,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. Ter compensatie is uw abonnementsperiode met 1 week verlengd.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Reina Roor Klacht Contact Centrum Mirko Gids

Alle klachten die gemeld zijn door Thijs Verkaart