Klacht: niet of niet de juiste/oude uitgaves ontvangen van mijn geheim

op 13 november 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn dochter via abonnementenland een jaarabonnement op mijn geheim cadeau gedaan. Aanvang september tot nu toe elke maand moeten bellen om de juiste uitgave te ontvangen …..of ze ontvangt er geen of een oude uitgave of een dubbele, en als je contact opneemt geven ze de schuld of aan de uitgever of de fout ligt bij de bezorger. Een en al frustratie… leuk om zo iemand een cadeau te geven balen is het!!!!!! Moet ik nu een jaar lang iedere maand bellen????

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als mijn dochter zonder dat ik contact op hoef te nemen op tijd en de juiste uitgave van mijn geheim ontvangt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Janssen, Wij gaan een klacht indienen bij de bezorging. Houdt u alstublieft in de gaten of het tijdschrift naar behoren wordt geleverd. Het is inderdaad erg vervelend dat de Mijn Geheim niet naar behoren wordt bezorgd. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door M. Janssen