Klacht: Niet nakomen van gemaakte afspraken

op 14 juni 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al voor de 2e keer afspraak niet nagekomen. 25 mei een hele dag van 8-22 uur gewacht. 29 mei nieuwe afspraak. Afspraak tussen 13.15 en 16.15. Ze komen om 14.30 . Dus dat klopte. Konden mijn bed niet repareren. Nieuwe boxspring besteld. Maar om 16.37 krijg ik een sms dat de koerier rond 17.10 bij me zal zijn ??????? Vandaag nieuwe afspraak om de bed-bodems om te ruilen. Krijg ik weer een melding dat het niet door gaat. Weer een nieuwe afspraak maken. Pfff. Weer een hele dag wachten.

Gewenste Oplossing:

Als ze zich aan gemaakte afspraken houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2018 om 17:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bloemsma-Westerop,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze excuses voor de ontstane situatie.
Uit ons systeem blijkt dat de afspraak op 14-6-2018 is niet door gegaan, wegens een sorteerfout. Dit betekent dat de order per abuis op het verkeerde depot is terecht gekomen. Mijn collega’s hebben hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Op dit moment bestaat de mogelijkheid een nieuwe afspraak in te plannen. Dit is nog niet gebeurd. U kunt alsnog eenvoudig online een nieuwe afspraak inplannen via MyDynalogic. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is geweest, waarvoor nogmaals excuses.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 19 juni 2018 om 17:49 geantwoord

Ik vind dat het probleem nog niet is opgelost, omdat ik alleen maar een afspraak kan maken tussen 8 - 22 uur . Ik ben al 2x een hele dag thuis gebleven zonder dat er iemand geweest is. Ik wil niet weer een afspraak voor een hele dag. Living Comfort zou met u afspreken dat op een bepaald dagdeel de omruiling zou plaats vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door M.W.Bloemsma-Westerop