Klacht: Niet nakomen van de afspraken

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via Vodafone een verzekering op mijn toestel omdat deze kapot is zou dynalogic langs komen mijn kapote toestel te halen en het vervangende langs te brengen na al twee keer te hebben gewacht voor niets opnieuw gebeld met dynalogic wanneer ze nu wel komen maar dit kunnen ze mij niet zeggen ivm dat het vervangende toestel kwijt is wat een slechte zaak en totaal niet klantvriendelijk

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik het beloofde toestel zodat mijn oude gerepareerd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nijboer,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 20:19 geantwoord

Ik heb veel extra kosten moeten maken door telkens te moeten bellen meerdere keren voor niets vrij moeten nemen van het werk ik ben zeer ontevreden hierover en totaal niet te spreken over de afwikkeling.
Mvg allard Sjaak nijboer

Alle klachten die gemeld zijn door AllardSjaak