Klacht: Niet nakomen van de afspraken

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via Vodafone een verzekering op mijn toestel omdat deze kapot is zou dynalogic langs komen mijn kapote toestel te halen en het vervangende langs te brengen na al twee keer te hebben gewacht voor niets opnieuw gebeld met dynalogic wanneer ze nu wel komen maar dit kunnen ze mij niet zeggen ivm dat het vervangende toestel kwijt is wat een slechte zaak en totaal niet klantvriendelijk

Graag ontvang ik het beloofde toestel zodat mijn oude gerepareerd kan worden.

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:52 geantwoord

Geachte heer Nijboer,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 20:19 geantwoord

Ik heb veel extra kosten moeten maken door telkens te moeten bellen meerdere keren voor niets vrij moeten nemen van het werk ik ben zeer ontevreden hierover en totaal niet te spreken over de afwikkeling.
Mvg allard Sjaak nijboer

Alle klachten die gemeld zijn door AllardSjaak