Klacht: Niet nakomen van boeking

op 05 augustus 2017 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb samen met een vriendin een dagje Berlijn geboekt. Hadden een boekingsbevestiging en betalingsbevestiging gehad per mail. Op 4 augustus 2017 om 23:30 uur zouden wij opgehaald worden in Tiel. Op vrijdag 4 augustus 2017 heb ik in de middag nog voor de zekerheid gebeld om te vragen of er geen wijzigingen zijn. Het antwoord wat ik kreeg te horen was: Nee, de opstaptijd en opstapplaats is niet gewijzigd. Dus wij stonden op 4 augustus 2017 wij bij de opstapplaats om 23:10 uur al te wachten. Om 24:00 uur was er nog geen bus. Dus ik ging bellen naar de noodlijn van Slangenreizen, maar ik kreeg daar te horen dat er geen bus naar Berlijn ging. Die was 3 augustus al vertrokken.

Dit is dus niet wat er bij ons bekend was.
En na wat zoekwerk ben ik erachter gekomen dat ze geen geld teruggeven. Dit is gewoon oplichterij.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb. Het volledige bedrag.
Dus met de boekingskosten erbij.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MiranD86