Klacht: Niet nakomen van bezorgafspraken

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 24 mei een nieuwe tv besteld bij Mediamarkt omdat onze tv aan vervanging toe is. Zou vrijdag 26 mei geleverd worden dus ook al vroeg uit bed om de mail af te wachten tegen een uur of 10 zag ik in een keer in de mail bezorgafspraak gewijzigd. Bel ik er heen om te vragen hoe het zit sta je eerst 20 min in de wacht voordat er iemand beschikbaar is toren hoge bel kosten die je moet maken om iemand te kunnen spreken om dat als antwoord te krijgen wij weten niet wat er is fout gegaan. Op zaterdag 27 mei zou de nieuwe bezorgafspraak zijn kijk ik weer rond 10 uur op de track en trace code en zie ik staan transport geannuleerd wegens fout in het sorteercentrum dus weer is even heen gebeld. En alweer 20 min of langer in de wacht voor een antwoord waar je niks aan hebt dus maar afwachten tot er een nieuwe afspraak gemaakt kon worden dus maandag morgen zodra het mogelijk was een nieuwe afspraak gemaakt voor 30 mei en weer het zelfde verhaal weer geen duidelijkheid hoe het kan dat het is mis gegaan. Nu zou ne tv vandaag 31 mei worden geleverd maar ben benieuwd of ze wel echt vandaag komen bezorgen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn tv geleverd word en dan ook echt geleverd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Slot,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 17:05 geantwoord

Het enige wat ik krijg is een mailtje met een excuus terwijl ik eerst 45 euro aan bel kosten moet maken om duidelijkheid te krijgen over hoe en wat. Doordat ik er steeds zelf heen moest bellen. Graag had ik een vergoeding wille hebben voor de gemaakte bel kosten

Alle klachten die gemeld zijn door Kathy1994