Klacht: Niet nakomen van afspraken conform offerte

op 13 juli 2017 over Kessel Schilderwerken in de categorie Schilders

In ​de zomer van 2015 heeft Mark van Kessel (M. van Kessel Schilderwerken, MVKS.nl) aan de buitenkant van ons huis schilderwerkzaamheden verricht. Ondanks de vertragingen was medio december 2015​​​​​ het werk klaar. Gezien het weer/tijd en kon de 2e aflaklaag niet aangebracht worden op de voor- en garagedeuren. Mark gaf aan dit later in het voorjaar te willen doen. Ter goedere trouw heb ik de restant factuur volledig betaald en per email een bevestiging gehad dat Mark de deuren nog een keer zou komen aflakken.

Op 6 Mei 2016 gaf Mark van Kessel tijd te hebben (minder dan 6 dagen voor de afspraak) echter die dag werd net mijn voortuin onderhanden genomen en gaf ik Mark aan om of iets eerder of later te komen. Dit was geen probleem echter werd er gezegt dat het dan wat later werd. Ok voor ons, en tot slot Mark vroeg nog even om de kleur code (5310B). Echter na veel bellen en appen geen reactie of afspraak en geen nieuwe datum.

​Ca. een jaar later vermeld Mark dat zijn \”collega\” het oppakt en wat in plant (dit staat nu op 8 Juli 2017), maar vertelt er eind Juni bij dat we opeens zelf voor alle kosten moeten opdraaien.

Kortom, geen fijn bedrijf M. van Kessel Schilderwerken, Grassavanne 62, 5658 EV Eindhoven, 040 252 3135.

zodra MVKS dit binnen 1 week oplost, we wachten nu al 1.5 jaar

Alle klachten die gemeld zijn door snowwhite