Klacht: Niet nakomen van afspraken

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag zou mijn Iphone worden opgehaald, hiervoor ben je de hele dag thuis. Bedrijf komt niet opdagen thuis en dan krijg je een mail dat je niet thuis was. Dus er moest een nieuwe afspraak gemaakt worden. Ik kwaad opgebeld en dan zou het Dinsdag wel opgehaald worden. Dindag — Weer een mail dat ik niet aanwezig was en dat er nogmaals een afspraak gemaakt moest worden… Vervolgens kan je hier dagen voor opnemen en dan komt een bedrijf zijn afspraken niet na??

Gewenste Oplossing:

allereerst de dagen die je vrij neemt voor een afspraak?? Misschien te vergoeden.. Je neemt vrije dagen op om thuis opgesloten te zitten want MISSCHIEN zouden ze dit keer toch op komen dagen..

& Alsnog de afspraken nakomen lijkt me ook handig?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Janse,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Cin95