Klacht: Niet nakomen van afspraken

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag zou mijn Iphone worden opgehaald, hiervoor ben je de hele dag thuis. Bedrijf komt niet opdagen thuis en dan krijg je een mail dat je niet thuis was. Dus er moest een nieuwe afspraak gemaakt worden. Ik kwaad opgebeld en dan zou het Dinsdag wel opgehaald worden. Dindag — Weer een mail dat ik niet aanwezig was en dat er nogmaals een afspraak gemaakt moest worden… Vervolgens kan je hier dagen voor opnemen en dan komt een bedrijf zijn afspraken niet na??

allereerst de dagen die je vrij neemt voor een afspraak?? Misschien te vergoeden.. Je neemt vrije dagen op om thuis opgesloten te zitten want MISSCHIEN zouden ze dit keer toch op komen dagen..

& Alsnog de afspraken nakomen lijkt me ook handig?

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:55 geantwoord