Klacht: Niet nakomen bezorging krant

JVermaas op 10 maart 2023 over Mediahuis NRC B.V. in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds twee maanden ontvang ik niet meer de zaterdageditie van het NRC. Ik heb een digitaal abonnement met alleen zaterdag een papieren verzie. Ik dien nu elke week een klacht in maar tot nu toe geen zichtbaar resultaat. Ondanks excuses en beloftes krijg ik nog steeds geen krant. Het ging mij juist om de zaterdageditie met cultureel supplement. Ik zie hier om structurele onwelwillendheid in om een probleem op te lossen. Gaarne uw advies.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de zaterdageditie in mijn brievenbus ontvangen zodat ik die niet apart hoef te kopen. Nu kost het mij enorm veel ergernis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediahuis NRC B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediahuis NRC B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mediahuis NRC B.V. in behandeling genomen

Bericht van Mediahuis NRC B.V.

10 maanden geleden - Beste J. Vermaas, hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet naar behoren verliep. Elke krant die u niet heeft ontvangen is na het doorgeven van uw bezorgklacht(en) direct gecompenseerd, doordat wij uw factuurdatum hebben opgeschoven. Hierdoor ontvangt u per klacht 1 extra papieren krant én langer digitale toegang. Wij zien dat de bezorging de afgelopen twee maanden weer naar behoren verloopt. Mocht het probleem zich onverhoopt weer voordoen, dan vragen wij u de bezorgklachten te melden via service.nrc.nl/bezorging. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, NRC

Alle klachten die gemeld zijn door JVermaas