Klacht: Niet nakomen afspraak

op 12 september 2016 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

19 Juni een kussenbox besteld via persoonlijk contact facebook. Deze direct volledig betaald en ik moest uitgaan van 2 weken. Aangezien de kussenbox buiten staat moest hij waterdicht zijn. Dat was geen probleem.
5 Juli heb ik contact opgezocht aangezien ik niets meer hoorde en er zou enige vertraging zijn.
Uiteindelijk na niks meer gehoord te hebben weer contact opgezocht en wordt de kussen box 22 juli pas geleverd. Iets vertraging zou nog kunnen maar 5 weken ipv 2 weken is niet normaal.

Ook is de box niet netjes in elkaar gezet, het deksel zit er scheef op geschroefd en het belangrijkste waterdicht is hij totaal niet en waar ik wel voor betaald heb. Na een regenbui zijn alle kussen zeiknat geworden en zit het weer nu in een aantal kussens, deze kan ik dus weggooien.

Na opnieuw contact opgenomen te hebben kreeg ik te horen dat hij er niks mee kan.
Ik vind deze Ton een niet eerlijk persoon, zelf heb ik direct het totale bedrag overgemaakt en zelf doet hij er helemaal niks voor om tevreden klanten te houden.

Een deel van de €183,95 terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yori Meubels over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Yori Meubels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Korver85