Klacht: Niet nakomen afspraak

op 12 september 2016 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

19 Juni een kussenbox besteld via persoonlijk contact facebook. Deze direct volledig betaald en ik moest uitgaan van 2 weken. Aangezien de kussenbox buiten staat moest hij waterdicht zijn. Dat was geen probleem.
5 Juli heb ik contact opgezocht aangezien ik niets meer hoorde en er zou enige vertraging zijn.
Uiteindelijk na niks meer gehoord te hebben weer contact opgezocht en wordt de kussen box 22 juli pas geleverd. Iets vertraging zou nog kunnen maar 5 weken ipv 2 weken is niet normaal.

Ook is de box niet netjes in elkaar gezet, het deksel zit er scheef op geschroefd en het belangrijkste waterdicht is hij totaal niet en waar ik wel voor betaald heb. Na een regenbui zijn alle kussen zeiknat geworden en zit het weer nu in een aantal kussens, deze kan ik dus weggooien.

Na opnieuw contact opgenomen te hebben kreeg ik te horen dat hij er niks mee kan.
Ik vind deze Ton een niet eerlijk persoon, zelf heb ik direct het totale bedrag overgemaakt en zelf doet hij er helemaal niks voor om tevreden klanten te houden.

De volledige €183,95 terug aangezien nu ruim 6 maanden na het plaatsen van mijn klacht ik nog steeds geen antwoord hebt gekregen. Na 3 maanden werd pas de klacht in behandeling genomen door meneer Yorimeubel.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yori Meubels over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yori Meubels in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yori Meubels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yori Meubels

Heeft op 04 mei 2017 om 11:27 geantwoord

Ik heb deze klant via een persoonlijk bericht via facebook gezegd dat een waterdichte houten kist niet mogelijk is. Dit begreep hij maar vond het wel fijn dat er voor een meerpris van 10 euro plastic aan de binnen kant zit. Ik heb hem gezegd dat dit spatwater tegen houd maar geen stortregens. Hij is hier mee accoord gegaan. De kist is recht geleverd en heb in mijn loods als recht gestaan. Het kan dat door een schuine en scheve ondergrond de kist nu uit het ood staat.Hier kan ik nieys aan veranderen. Klacht is dus verder niet op te lossen

Heeft op 04 mei 2017 om 11:35 geantwoord

Na 3 kwart jaar eindelijk een reactie. Wat een oplichter. Ik heb ondertussen de kussens weg kunnen gooien en heb zelf geprobeerd de bak water dicht te maken.
Dat er iets van vocht doorheen zou komen was geen probleem, maar complete plassen water dat is niet acceptabel.
Ik wil nog steeds een deel van het geld terug.
Meneer heeft niet alleen mij maar nog bij heel veel andere mensen opgelicht.

Alle klachten die gemeld zijn door Korver85