Klacht: niet met de actie mee mogen doen.

op 20 maart 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Geachte,
Op 21/01/2017 heb ik bij Profijt Meubel Sliedrecht 6 stoelen van het merk Hurdal gekocht.
De 6 stoelen waren niet op voorraad , afgesproken werd dat de stoelen in week 14 geleverd zouden worden.
Uiteindelijk werden de stoelen geleverd in week 11( 09/03/2017).
Dus ik heb 7 weken moeten wachten op de stoelen (zeer slecht natuurlijk voor zo’n bedrijf).
Intussen was er een actie gestart met o.a. het Hurdal dat bij aankoop van 6 stoelen 1 stoel gratis zou zijn.
Tot op heden staat de stoel op de website.
Ik heb gevraagd,toen ik de stoelen kwam ophalen,of ik ook in aanmerking kwam voor deze actie want de actie liep toen al.
Nee was het antwoord wat ik kreeg.
Totaal geen uitleg waarom niet, en als ik dat vroeg ze men daar dat ik de stoelen VOOR de actie had gekocht.
De verkoopster wist mij, te vertellen toen ik de stoelen aankocht, dat er een actie op til was, en dat er wat geregeld kon worden , als dat geval was.
Ik vindt dit geen manier van vriendelijk zaken doen.
Dit was ook de laatste keer dat ik wat bij Profijt Meubel zal kopen.
Met zo’n zaak die zo met hun klanten omgaat wil ik geen zaken meer doen.
Ik vind dit gewoon absurd dat ik niet aanmerking komt voor deze actie.
deze brief gaat ook naar Kassa en Radar.

Ten eerst zou ik graag excuses van het bedrijf willen hebben.
En ten tweede zou ik gewoon met de actie mee kunnen doen.
Zodat van Profijt meubel mij € 99,- retourneert

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Bericht van Profijtmeubel

7 maanden geleden - Beste heer, mevrouw Berk, Hartelijk dank voor uw bericht, fijn om te horen dat uw nieuwe stoelen 3 weken eerder dan verwacht zijn geleverd. We kunnen u echter niet tegemoetkomen in de kortingskwestie. Acties zijn, onder andere wegens afspraken met leveranciers, strikt gebonden aan een begin- en einddatum. Uw aankoopdatum van 21-1-17 valt ruim een maand buiten de actieperiode 24-2-17 t/m 26-3-17. Mocht u verdere vragen hebben dan helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door eetmeubel