Klacht: Niet meewerken foutieve betaling client

op 28 juni 2016 over Aktiva in de categorie Assurantie tussenpersonen

Aangezien er een foutieve overboeking plaats vond heeft de bank mij na een maand wachten de contact gegevens gegeven van de betreffende rekening begunstigde. (althans dat dacht ik).

Nu heb ik het bijbehorende adres opgezocht in Google wat mij is gegeven van de bank, kom ik uit op aktiva budgetbeheer.
Hier heb ik contact mee opgenomen en was mijn vraag of de heer, *** ook aanwezig was. Ja/nee was hierop het antwoord aangezien zij er zelf ook heel slecht mee contact hebben.

Hierop volgde een gesprek waarbij ik uitlegde dat naar de heer: *** een foutieve betaling was gedaan.
De medewerker van aktivia vroeg aan zijn leiding gevende of hij deze gegevens door mocht geven aan mij. Kort na dat ik in de wacht werd gezet kreeg ik de medewerker weer aan de telefoon en kreeg te horen van zijn leidinggevende geen zaken met mij te doen en dat ik er ook niet meer achter aan mocht bellen…..net alsof de client van hun beschermd word en zij (aktivia) hier meer van af weet, dit is wat zij voor argwaan bij mij opwekken.

Wanneer aktivia budgetbeheer mij voor als nog de contact gegevens van de betreffende willen geven en mij hierbij helpen om het geld weer terug gestort te krijgen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiva

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aktiva over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiva nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TG.Home