Klacht: Niet mee in zee gaan

Rjanmaat123 op 08 mei 2021 over E-legal incasso Advocaten in de categorie Advocatenkantoren

Geen partij om mee in zee te gaan. 1300 euro verder en geen stap verder gekomen dan een briefje naar de debiteur. Inhoudelijk is de zaak niet serieus genomen. Klacht indienen bij bedrijf helpt niet, want word inhoudelijk niet in behandeling genomen. Het enige waar het hen om gaat is de betaling van mijn kant. Toen ze deze binnen hadden kreeg ik van de heer Kanhai te horen dat hij inhoudelijk niets over de zaak wist en dat de betreffende advocaat op zwangerschapsverlof is voor twee maanden.
Het enige wat je kunt doen is naar de Orde van Advocaten stappen om de desbetreffende advocaat op haar verantwoordelijkheid te wijzen om zaken correct af te handelen.

Ik heb 1300 euro betaald voor een briefje en een belletje. Maar hoe de zaak inhoudelijk ervoor staat, is mij niet bekend.
De advocaat is, zonder het te melden, niet meer werkzaam en verdere vragen hadden geen zin, want de heer Kanhai wist niets over de zaak.

Wees gewaarschuwd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar E-legal incasso Advocaten over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door E-legal incasso Advocaten in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rjanmaat123