Klacht: niet levering

op 25 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een smartphone via BASE besteld op 13 augustus. Er viel wel een weekend en belgische feestdag tussen. Op 17 augustus krijg ik via mail en telefoon een afspraakbevestiging voor 18 augustus tussen 8 en 13 uur. Op 18 augustus om 11.30 uur krijg ik een mail, dat de levering niet kan doorgaan, daar ze het te leveren toestel nog niet binnen hebben gekregen van de leveranier. Na de nodige telefoontjes en mails naar BASE en Dynalogic, heb ik van Base te horen gekregen, dat het toestel op 16 augustus bij Dynalogic is geleverd. Als ik naar hen mail; krijg ik enkel een mailtje terug, waarin staat, dat ze zo snel mogelijk zullen antwoorden.

Ik ben maar tevreden als het toestel hier ter plaatse is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht sonja Van Assel

4 maanden geleden - Ik heb , na een berichtje op hun fb op zaterag 27 augustus, nu maandag 29 augustus, van een zeer vriendelijke dame, een antwoord gekregen met de belofte om uit te vissen wat er fout is gelopen, en waarom het callcenter van hun firma, niet reageert. Dus toh een possitieve noot. Hopelijk is dit de stap in de goede richting.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 augustus 2016 om 12:05 geantwoord

Geachte mevr. van Assel,

Bedankt voor uw bericht en uw toevoeging! Allereerst natuurlijk onze excuses voor de behoorlijke vertraging. Na het bekijken van uw gegevens heb ik inderdaad vernomen van mijn collega dat zij dit al heeft opgepakt en u zal berichten zodra zij meer weet.

We zullen u zo snel mogelijk berichten via uw privébericht op Facebook.

Kira
WeCare Dynalogic