Klacht: niet leveren van kwaliteit

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij mij zou woensdag 24 mei een droogmolen worden gelevert.
helaas werd dit vrijlaat met een mail afgedaan als door een soteerfout bij u.
ook werd de droogmolen terug gestuurt naar bol.com, wat niet de afspraak was.
daarna zou hij alsnog worden gelevert en wel op woensdag middag 30 mei.
tot mijn stomme verbazing, kreeg ik weer een mail niet te leveren door een sorteerfout bij u.
dat geloofde ik natuurlijk niet 2x achter elkaar. Terwijl bol.com me hadden gerarandeert, dat het met prioriteit op die woensdag.
toen heb ik tegen bol.com per telefoon gezegt, laat maar dan koop ik het wel ergens anders.
ik vind dit een kwalijke zaak, omdat ik na contact met bol.com een mail kreeg van u, waarin heel wat anders stond waardoor het niet is gelevert.
ik heb de 1e keer iets besteld bij bol.com. en dat is ook gelijk de laatste keer zult u begrijpen.
helaas heb ik geen vertrouwen meer in het bezorgen van het bestelde.
ik ben in u wat bezorging erg teleur gesteld en heel boos.
nu blijkt, dat er bij u vandaan is gebeld zag ik op mijn telefoon.
helaas was ik er niet, maar was wel benieuwd, wat u te vertellen had.
volgens mij is het rechtvaardig, dat ik over het hele gebeuren een klacht in dien. Zou er ook graag een reactie op krijgen van u lijkt me wel zo netjes
mevr.j.de smit
dr.de visserstraat 17 b
3038 tl rotterdam

Als op de afgesproken tijd mijn aankopen zouden worden gelevert en ik niet een hele dag voor niks zit te wachten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:08 geantwoord