Klacht: Niet leveren van betaalde producten

op 12 augustus 2016 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 juli 2016 twee auto sigaretten aanstekers (art. 40.5313 en 120.PLUG15) besteld en betaald.
Na een tijdje niets te hebben vernomen kreeg ik een mail waarin werd aangegeven dat art.120Plug15, niet meer voorradig was.Heb geantwoord dat dan maar twee van de eerste artikelen gestuurd moesten worden. Gebeurde niet.Weer een tijdje later van NavAudio het bericht dat zij contact met de leverancier hadden opgenomen, die “over twee weken”het artikel weer kon leveren.
Vanochtend kreeg ik een pakketje met slechts één aansteker (art.40.5313) ter waarde van 4,95 euro.Heb 18,85 betaald.
Vindt meer dan drie weken wachten op een bestelling idioot lang, temeer ik de genoemde artikelen snel nodig had.
Zal iedereen afraden om bij dit bedrijf een bestelling te doen.

Gewenste Oplossing:

Het ontbrekende artikel moet alsnog geleverd worden, of het overige bedrag moet teruggestort worden op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NavAudio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Duo