Klacht: Niet leveren van bestelde onderdeel

op 04 september 2018 over SPiTS automotive in de categorie Auto Onderdelen

Op 21-08-2018 een katalysator besteld voor €110,- maar geen onderdelen binnengekregen of bevestiging van verzending met track and trace code.
Vervolgens op 28-08-2018 via whats-app contact gejad met het bedrijf (telefonisch word niet opgenomen) waarin mij mede gedeeld werd dat ik een ander onderdeel nodig had en dat zij 2x een mail hebben gestuurd voor mijn kenteken. Ik heb het kenteken doorgegeven en ik moest een katalysator hebben die 80 euro duurder was en of ik dit geld nog over wilde maken. Dit gedaan maar niks ontvangen. Op whatsapp reageren ze ook niet meer. En als ik het met een ander toestel probeer krijg ik eerst weer te horen dat ik mijn kenteken door moet geven om te kijken of ze het juiste onderdeelnummer wel hebben.

Ik ben tevreden wanneer ik alsnog zsm het bestelde onderdeel binnenkrijg en een track and trace code bij de bevestiging krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SPiTS automotive

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SPiTS automotive nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.merrie