Klacht: Niet leveren op afgesproken dag zonder communicatie

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Week geleden droger besteld via bol.com, vrijdag vrij genomen voor levering die tussen 8.00 en 22.00 zou moeten komen. Om 18.30 verandert plots status…..nu zaterdag! GEEN ENKELE COMMUNICATIE, bol.com geeft aan dat er al lang veel problemen zijn bij dynalogics…… gooi ze er dan uit! WAARDELOOS!

Gewenste Oplossing:

Excuus en tegemoetkoming voor vrij genomen dag,.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 17:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Berkhout,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Ssass