Klacht: Niet leveren op afgesproken dag – sorteerfout

op 18 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 augustus ll. was het pakketje (waarde: 500 euro) reeds in bezit van dit couriersbedrijfje. Na een email zou dit pakketje geleverd worden op 18 augustus (een volle week de tijd om dit te regelen). Echter op 18 augustus krijg ik omstreeks 9u. een mailtje dat het betreffende pakketje op een verkeerd depot ligt? Er dient een nieuwe afspraak gemaakt te worden.
Nu lees ik op deze klachtensite dat dit niet een alleenstaand geval is, dus hierbij mijn vraag: wanneer wordt dit bedrijfje eens op zijn plichten gewezen?

Gewenste Oplossing:

Dat dit pakketje alsnog dezelfde dag geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verheyen,

Uit controle van uw gegevens, zie ik inderdaad terug dat uw pakket vrijwel direct als sorteerfout gemeld is geworden. Dit bij binnenkomst op het depot in België.

Mijn collega's hebben hun uiterste best gedaan om alles zo snel mogelijk voor u op te lossen, echter hebben ze niet ervoor kunnen zorgen dat uw pakket diezelfde dag nog geleverd kon worden.

Gelukkig zie ik dat uw pakket 22-8-2016 geleverd is. Ondanks de opgelopen vertraging wensen wij u veel plezier met uw nieuwe aankoop!

Met vriendelijke groet,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Luk - Vlimmeren