Klacht: NIET LEVEREN OF REAGEREN OP EMAIL

op 23 juli 2012 over BidYes in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 4 Mei !!! een digitale fotolijst gewonnen.
Deze zou niet meer leverbaar zijn en ik mocht voor die waarde iets uitzoeken bij Bol.com. Dat is intussen gebeurt
en Karin zou voor mij kijken of dit kon.
Ik krijg vervolgens een mail dat het errug druk is en morgen krijg ik antwoord. Het is intussen een maand gelee en ik wacht nog steeds op antwoord. Heb ongeveer 100 mailtjes der achteraan gestuurd, maar nergens ( ook niet van andere mail-accounts) reageren ze nog op … Heb zelfs gevraagd of ik der dab Bidjes voor kon krijgen .. maar nikss .. nix … nada.Mocht je nog van plan zijn hier te bieden, dan zou ik der een nachtje over slapen, want ze leveren niet.
Denk dat ik t wel vergeten kan !!! Is hier nou niets tegen te doen ????

Gewenste Oplossing:

Wil mijn centen terug van die 80 bidjes die het gekost heeft of een andere goede oplossing en der mag wel wat compensatie tegenover staan.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit1957