Klacht: niet leveren koelkast

op 08 september 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

na afspraak gemaakt te hebben voor levering om 8 uur in de morgen bericht gehad dat het verwerkt was en dat ik de zending kon volgen op track en teach.
vervolgens om 11.30 uur gekeken en tot mij verbazing was de zending geannuleerd.en moest ik een nieuwe afspraak maken.vervoldens gebeld na jullie en zou er gezocht worden voor een andere chauffeur en ik zo u binnen 2 uur een bericht krijgen.nadat ik wederom niets had gehoord zelf weer gebeld en nu kreeg ik te horen dat ik niets meer geleverd zou krijgen.
wie betaald mij nu dat mij spullen nu zijn bedorven en mijn vrije dag die om heb hem.en?

als de schade die ik geleden heb wordt vergoed

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het track trace nummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 september 2018 om 10:37 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynalogic WeCare-team.

Heeft op 18 september 2018 om 10:47 geantwoord

Nee klacht is niet opgelost .Heb ook niets verder van jullie vernomen en ik zit met een schade van 150 euro van bedorven spullen

Alle klachten die gemeld zijn door theo schriever