Klacht: Niet leveren, frauderen

op 27 september 2016 over Witjes Verzendhuis in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb bij Witjes Verzendhuis 3 benches de luxe besteld en 2 metaalpinnen.

Er zijn 3 pakketten geleverd. De kleur van de kussens klopte niet, maar goed, de 3 benches waren geleverd. De beugels en drinkbakken zaten er niet bij. Ik vermoedde dat deze in aparte zending zouden komen. De metaalpinnen zijn nooit geleverd.

Ik heb Witjes gebeld, ik had pech, moest binnen 14 dagen na verzending reclameren.

OK, jammer voor de kleur van de kussens, maar waar zijn de andere verzendingen die wel betaald zijn? Hoe kan ik reclameren als er niet verzonden is. Totale onzin de reactie van Witjes.

Ik heb 3 verzendingen van de pakketdienst, niet van de andere twee zendingen. Het is gewoon nooit verstuurd.

Na veelvuldig overleg per mail, word ik gewoon weggestuurd. Witjes verzendt niet, heeft wel het geld, bijna 50E te veel betaald. Weigert de verzendbewijzen te overhandigen!

Witjes heeft alle kans gehad de fout te herstellen, maar ze weigeren mee te werken, cq geld voor teveel betaalde te reourneren.

Zoals Witjes bericht sturen ze de beugels, bakken en pinnen na, of retourneren ze het geld. Ze geven niet thuis en willen niet aan de oplossing meewerken. Ik zal dan ook aangifte doen van fraude. Want diefstal is het niet als er niet verzonden is.

Witjes laat aan klacht.nl weten de klacht niet in behandeling te nemen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Witjes Verzendhuis

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Witjes Verzendhuis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boze Klant frauderen Witjes