Klacht: niet leveren en geld na 4 weken pas terug

op 18 juli 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een koelkast besteld en na telefonisch contact met de vraag of de koelkast op voorraad werd ons beloofd dat hij op voorraad was en de volgende dag bezorgd zou worden als we meteen m!et ideal zouden betalen. Top, met 30 graden kan je niet zonder!
helaas……de volgende dag kregen we te horen dat het 4 weken zou gaan duren!! Dit kan natuurlijk niet dus ik heb gevraagd of ze ons geld zo snel mogelijk terug wilden storten zodat we ergens anders de koeling konden kopen. Dit heeft uiteiindelijk ook 4 weken geduurd. Schandalig!!!!!!!
Ze hebben geen idee hoe ze kleine bedrijven in de problemen brengen, die koelingen zijn duur en we kunnen er niet 2 in 1 week aanschaffen.
Nooit meer wat kopen daar….wat slecht

Gewenste Oplossing:

Als ze hun belofte na zouden komen de koeling de volgende dag te komen brengen of meteen het geld terug hadden gestort

Alle klachten die gemeld zijn door denti