Klacht: Niet langsgekomen geen communicatie

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb de gehele dag gewacht op mijn bestelling, op de website geven ze aan dat ze zijn langs geweest, maar dat is zeker niet het geval.
Nu probeer ik te achterhalen wanneer ze wel komen maar krijg niemand aan de telefoon. Erg slechte service, geen communicatie.

Zorg dat je communiceert als je niet langskomt, mensen blijven er speciaal voor thuis of in mijn geval heb ik tot laat zitten wachten op de zaak.
Het lijkt me niet moeilijk om dit te organiseren, je moet als dienstverlener je verantwoordelijkheid nemen.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:55 geantwoord

Geachte heer Van Deursen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: https://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 17:01 geantwoord

Na twee maanden een reactie pfff. Ik heb dit formulier dat in de link geplaatst staat al twee keer ingevuld. Het hoeft echt geen derde maal voor mij. Ik heb een officiële klacht ingediend bij bol.com en neem geen producten af totdat ze stoppen met deze oplichters.

Alle klachten die gemeld zijn door erwinvandeursen