Klacht: Niet kunnen uitschrijven binnen 7 gratis dagen

op 12 augustus 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb mij op 3 aug aangemeld voor de 7 gratis premium account dagen. In mijn agenda opgeschreven dat ik mij op 10 aug moest afmelden. Dit vervolgens geprobeerd, maar er werd aangegeven dat mijn premium account al gestopt was. Uitgezocht waar ik mij precies moest afmelden, maar dit was nergens mogelijk, ook het veranderen van mijn bankgegevens was niet mogelijk (om te voorkomen dat er 20 euro afgeschreven zou worden). Mij werd dus op de website verteld dat mijn premium dagen gestopt waren en onder abbonement stond verder niks anders aangegeven. Nu keek ik op 11 augustus om het te controleren en bleek er toch een premium account afgesloten te zijn. Ik heb mij hier meteen voor afgemeld, maar moet nu toch een maand betalen.

Vervolgens heb ik een klacht ingediend, maar krijg ik alleen teruggestuurd dat ik mij pas na 8 dagen heb afgemeld. Dit klopt, omdat het de 7e dag niet mogelijk was.

Ik wil geen premium account op huurwoningen.nl. Ik wil hiervoor afgemeld worden en de 20 euro die geincasseerd wordt, wil ik graag terug hebben.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 augustus 2016 om 10:06 geantwoord

Beste mevrouw Das,

Wat vervelend om te horen dat u problemen ondervonden heeft met het uitschrijven op de website. Kunt u mij de bevestiging van uw uitschrijving per mail toesturen? Dit mag u mailen naar: info@huurwoningen.nl.

Zoals u aangaf gaf de site aan dat uw premium account gestopt was op 10 augustus. Op basis van uw email kan ik e.e.a. voor u uitzoeken.

Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door charlotte.evelien