Klacht: niet kunnen uitschrijven

op 12 augustus 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik ben er ook ingestonken schijnbaar. Probeerde me tijdens de kennismakings periode uit te schrijven, deze periode is trouwens niet in de algemene voorwaarden terug te vinden dus niet geldig.
Bij wie de storing lag weet ik niet, maar uitschrijven lukte niet.
En nu komen ze met incasso dregementen, die ook alweer niet kloppen want de bedragen die genoemd worden zijn veel te hoog.

Dit soort bedrijven doen wettelijk niets verkeerds, Maar ze horen toch echt wel bij de bodemgrazers die aan problemen van anderen verdienen. Volgens de letter van de wet ok, maar volgens geldende normen zijn dit toch wel bedrijven die als ‘tuig’; bestempeld kunnen worden.
Niets dan walging en minachting voor deze minne mensen. Ze zouden zich moeten schamen om elke dag naar hun werk te gaan en op deze vieze manier hun geld over de hoofden van minder bedeelden uit de portemonnee van ons te trekken.

bah!

als ze die stiekeme regetljes eens zouden verbieden. Sterker nog, ze beroepen zich op dingen die voor de consument niet terug te vinden zijn.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Graag zou ik het e.e.a. voor u na willen kijken maar daarvoor heb ik uw persoonlijke gegevens voor nodig. Kunt u telefonisch contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:52 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats\'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl