Klacht: niet kunnen reseveren

op 03 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 04 juli 2012 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Lange,

Wij vinden het vervelend dat u tot op heden geen reservering heeft kunnen maken bij Hotel Palanka.

Wij hebben met het hotel contact gehad over de beschikbaarheid voor de komende periode.
Zij hebben aangegeven dat het op dit moment voor hen hoogseizoen is, wat betekent dat er op last minute basis een beperkt aantal kamers beschikbaar is voor Hotelkamerveiling.nl.
In samenspraak met Hotel Palanka hebben wij echter op de door u gewenste datum een reservering voor u kunnen maken.

U heeft hiervan een bevestiging ontvangen per e-mail.

Wij vertrouwen erop u hierbij een passende oplossing te hebben geboden.
Graag wensen wij u alvast een prettig verblijf toe.

Met vriendelijke groeten,

Webcare Hotelkamerveiling.nl

Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar klantenservice@hotelkamerveiling.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne valerie