Klacht: niet kunnen reserveren

op 18 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

geachte LS,
wij hebben een hotelkamerbon van hotel Am Ceresplatz voor 3 dagen.
nu zijn wij al een geruime tijd aan het kijken of wij kunnen reserveren voor 1-2 en 3 augustus 2012 via hun site hebben ze plaats maar via hotelkamerveiling/reserveringen niet.
vind dit erg vreemd en vervelend, onze bon is geldig tot 12 oktober 2012 en ben bang dat ik hem op deze manier niet kan verzilveren.
hoop dat u een oplossing weet.
met vriendelijke groeten, karin van der linden

dat wij de bon kunnen verzilveren het liefs op de door ons aangegeven data,s

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 20 juli 2012 om 08:16 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Linden,

Wij vinden het vervelend om te horen dat het u tot nu toe nog niet gelukt is bij het maken van een passende reservering. Het arrangement voor Hotel Ceresplatz welke u heeft aangeschaft is maximaal 14 dagen voor de gewenste aankomstdatum boekbaar. Dit betekent dat wanneer u wilt verblijven op 01-08-2012, u vanaf eeristeren de beschikbaarheid kunt inzien en de reservering op basis van beschikbaarheid kunt plaatsen.

Via het online reserveringssysteem hebben wij voor u een reservering gemaakt voor aankomst op 01 augustus en vertrek op 03 augustus. U heeft hier reeds een bevestiging van ontvangen per e-mail.

Wij wensen u een prettig verblijf toe bij Hotel am Ceresplatz, en mochten wij u ergens mee van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dat graag via onderstaande gegevens.

Met vriendelijke groeten,

Webcare HKV
Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar service@hkvwebcare.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotelkamerveiling.nl beoordeeld.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kakeloe