Mijn Klacht:
Ik kan al bijna een jaar niet inloggen op mijn online account. Probleem is ontstaan na ontvangst van een nieuwe pas.
Nadat iemand van de klantenservice mij per telefoon niet wilde helpen omdat mijn formulering haar niet zinde en zij de verbinding verbrak heb ik besloten om alles op te zeggen.
Voorgaande keren waren ze behulpzaam! De 2 voorgaande keren toen ik belde om iets te bestellen heb ik al aangegeven dat ik daar zat van was. Met volle begrip werd hierop gereageerd en zijn er klachten aangemaakt.
Ik heb thuis al van alles aangepast. Beroerdste is nog dat zij daar gewoon in kunnen loggen op mijn account.
Meerdere malen heb ik gevraagd of ik niet iemand kon spreken die zich meer betrok tot de opbouw/werking van de website of iemand die iets technischer is maar na een paar maanden proberen en de onbehulpzame klantenservice medewerker ben ik er klaar mee. Jammer voor Sanoma want ik had behoorlijk prijzige abonnementen lopen.
Gewenste Oplossing:
Als mijn online account weer werkt en ik gewoon zelf in kan loggen en mijn eigen bestellingen kan doen. Klinkt zo simpel zou je denken....