Klacht: niet kunnen inloggen

op 21 april 2017 over surfspot.nl in de categorie Software

Ik heb zojuist Office365 aangekocht via Surfspot.nl. Nu wil ik het product op mijn computer zetten, maar dat lukt niet.
Ik word eerst doorgestuurd naar de site van Microsoft om in te loggen, maar ik kan niet inloggen met mijn hotmailadres, gmailadres of schooladres. Geen enkele mail werkt, ik krijg telkens de melding dat het niet herkend wordt.

Als ik office 365 kan downloaden

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar surfspot.nl over deze klacht.

Bericht van surfspot.nl

4 jaren geleden - Beste Lena, Bedankt voor het indienen van je klacht. We helpen je graag om je Office 365 Pro Plus licentie in gebruik te nemen. Office 365 Pro Plus kun je alleen in gebruik nemen met je nieuwe Office 365 Pro Plus gebruikersnaam. Jouw gebruikersnaam en tijdelijk wachtwoord hebben wij naar je mail verzonden. Je gebruikersnaam eindigt op @edu.surfspot.nl Bekijk ook eens de installatiehandleiding voor de juiste stappen: https://www.surfspot.nl/downloads/dl/file/id/32/product/0/handleiding_office_365_proplus.pdf We hopen dat je snel aan de slag kan! SURFspot team

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door surfspot.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lenacharlotte