Klacht: Niet kunnen genieten….

op 14 mei 2016 over Tivoli/Vredenburg in de categorie Concerthallen

Afgelopen vrijdag 13 mei 2016 was ik bij het concert van Chef’Special in Tivoli Vredenburg. Samen met mijn vriendinnen had ik er erg veel zin in, maar helaas hebben we hier niet van kunnen genieten.. Er waren zo ontzettend veel mensen binnen dat we niet normaal konden staan, we werden heen en weer geduwd en overal om ons heen was irritatie.. Niet echt de juiste setting om van een concert te kunen genieten denk ik zo! Het was zo druk dat ik van mening ben dat als er brand was uitgebroken we er niet snel uit konden komen.. Door de drukte heb ik van geen een nummer kunnen genieten en ik ging met een ontevreden gevoel naar huis.. Erg zonde van het geld wat we hebben uitgegeven..
Op internet stond al enige tijd dat het concert was uitverkocht, maar toen we binnen kwamen, zag ik dat er kaarten aan deur werden verkocht.. Ook zo vreemd!
Omdat ik al meerdere ervaringen heb dat het te druk was bij Tivoli Vredenburg, ga ik nooit meer naar een concert in dit gebouw..

Geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tivoli/Vredenburg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tivoli/Vredenburg over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tivoli/Vredenburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BKooijman