Klacht: Niet komen opdagen

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag zou bezorging tussen 17 en 19 komen NIET geweest. Dinsdag tussen 11.30 en 13.30 NIET geweest. Na telefonisch kontact (13 minuten in de wacht)was beloofd voor avonds 22u NIET gekomen en niks laten weten. Weer kontact opgenomen nu komen ze vrijdag tussen 8 en 22.
Mijn misgelopen gewerkte uren zijn duurder dan de bestelling en ben echt extreem boos !! NOOIT MEER EEN BESTELLING BIJ DIT BEDRIJF

Afspraken nakomen

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:52 geantwoord

Geachte mevrouw Van Dijk,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Remica