Klacht: Niet kloppende aanmaning

op 23 juni 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Op 31 mei 2017 kreeg ik een brief van Trans Link Systems dat ik een schuld had van 72.50 euro. Dit klopte. Ik moest volgens deze brief de schuld binnen 15 dagen betalen anders zou deze schuld + incassokosten naar Intrum Justitia gaan.

Op 4 juni 2017 heb ik mijn schuld van 72.50 betaald, en dacht dat het voldoende was.

Plots krijg ik op 6 juni 2017 een mail van Intrum Justitia dat ik een aanmaning heb gekregen van 110 euro. Dit terwijl ik de schuld op tijd heb afgelost bij Trans Link System.

Ik heb de mail eerst genegeerd omdat ik dacht dat de betaling en de brief langs elkaar zijn gegaan. Vervolgens krijg ik een aantal dagen later een herinnering dat ik mijn schuld moet afbetalen. De schuld is gedaald tot 37.50.

Ik heb Intrum Justitia al aangeschreven met de klacht en een foto van mijn bankafschrift bijgestuurd. Hier heb ik niks op ontvangen.

Ik wil dat dit zo snel mogelijk opgelost is omdat deze restschuld onterecht is.

Ik ben pas tevreden als de (onterechte) restschuld wordt kwijtgescholden omdat er of wel een fout is gemaakt bij Trans Link System of bij Intrum Justitia

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 21 juli 2017 om 10:50 geantwoord