Klacht: Niet klantvriendelijk

op 11 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij de action in de ambachtgaarde vroeg ik aan een jongen ( die een bril droeg en blond haar had) of der een vergelijkbaar hoesje was voor de iPad, waar hij op antwoorden ik ga ff verder met wat ik aan het doen ben kom zo terug, wat ik al raar vond ! De jongen komt terug en vraag of ik het gevonden hebt, terwijl mij vraag was hebben jullie een vergelijkbaar hoesje voor de iPad zo ja waar. Hij ging op de grond zitten en later tegen het schap aan staan waar de spullen in stonden en stond dom toe te kijken hoe ik het zelf het hoesje ging zoeken. Ik ben niet tevreden hoe hij mij geholpen heeft.

Ik ben pas tevreden als ik netjes geholpen wordt en netjes te woordt wordt gestaan, en niet moet wachten om dat hij eerst ze werk moet afgemaakt voor dat ik geholpen wordt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne emily