Klacht: Niet klantvriendelijk!

op 14 juli 2016 over Gemeente Schiedam in de categorie Gemeente

Collega uit Engeland heeft een ticket geboekt om naar NL te komen, hiervoor moet hij een visum aanvragen. Om dit te kunnen indienen moet iemand binnen NL een garantverklaring invullen en dit ondertekenen in toezicht van een ambtenaar en zij zetten een stempel erop dat een ambtenaar getuige is geweest!

Voor deze procedure moet je een afspraak maken, maar zij zijn al 3 weken volgeboekt! aangezien dit een spoed geval is kunnen zij niet eens klantvriendelijk overkomen om hiervoor ruimte te maken.

Heb ook gevraagd wat nou als een persoon niet komt opdagen voor zijn afspraak! Dan krijg ik als antwoord nee dan wordt je alsnog niet geholpen. Gaf zelf aan dat ik daar blijf wachten tot dat iemand niet komt opdagen!

Er wordt dan op een onvriendelijke wijze verteld dat je maar iets anders moet regelen!

Ik ben pas tevreden als Gemeente Schiedam maar een keer aan hun belofte houden! Meer aandacht aan de burgers van Schiedam gaan schenken en niet denken dat zij maar boven alles staan!

Betreft afspraken, een loket openen voor spoed gevallen!

En mocht er iemand afzeggen of niet komen opdagen voor zijn afspraak niet eerder naar huis gaan!!! Maar een mogelijkheid verzinnen dat zij dan wel mensen kunnen helpen die wel bereid zijn om op die afgesproken dag of tijd te komen...

Alle klachten die gemeld zijn door Kris85