Klacht: niet klant vriendelijk

op 06 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb vandaag contact gehad met mevrouw schaaf van de klantenservice van de action maar mevrouw schaaf wou niet naar mijn probleem luisteren omdat het probleem wat ik heb van een product van de action buiten de winkel is gebeurt. Logisch maar helaas wou mevrouw schaaf niet luisteren en omdat het 18;00 was en der werkdag erop zat verzoekte ze me morgen maar terugte bellen terwijl ik inmiddels al 10minuten met mevrouw schaaf aan de telefoon was maar ik mijn verhaal niet mog vertellen

Als er naar mijn probleem geluisterd word en het probleem wat ik heb door een product van de action opgelost word

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melvinservaas