Klacht: niet juiste aansluiting

op 25 mei 2016 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

juli 2015 navaudio besteld en geleverd. verkeerde aansluiting, zouden nieuwe stekkers sturen, dit duurde weer een maand, zelfde stekkers als die er al bij waren, weer gebeld, weer nieuwe toesturen, weer maand verder, weer verkeerde, dit tot 4x aan toe. Zeiden ze dat we een draadje maar moesten losknippen en monteren. Echt dus niet, ga niet in computer van mijn auto knippen. Volgens de website zou het passen, compleet geleverd worden voor de Hyundai IX35 juni 2010. De garage (geen dealer) is naar 6 adressen gereden en niemand kan het monteren. De stekkers komen niet overeen en er mag niet in geknipt worden. We zijn inmiddels 10 maanden verder en nog niet opgelost. Garagehouder heeft gebeld, maar werd uitgelachen. Ik heb ze gisteren ( 24 mei 2016) een mail gezonden, dat dit niet zo kan. De mail is doorgezonden naar een meerdere.

Als ik mijn 479 euro terug ontvangt, want dat heb ik ervoor betaald. Dan stuur ik het produkt terug. Ze moeten niet adverteren met iets wat niet haalbaar is. Jammer, In het begin dacht ik, wauh goede service, maar dat was na 2 weken al verdwenen, die service. Mijn garagehouder heeft hier heel veel tijd in gestopt, en ik ook, mijn onderneming moest ik hiervoor steeds verlaten en sluiten. Uren is erin gestopt, vele telefoontjes en mails.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NavAudio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Esthergruppen