Klacht: Niet intrappen alsjeblieft !

SamenStaanWijSterker op 14 december 2021 over BeNaughty in de categorie Datingsites

Ook ik ben zo dom geweest om ooit hier een account aan te maken en ooit premium aan te schaffen. Helaas gaat het verwijderen van het premium account niet zo makkelijk als het aanschaffen ervan. Er is bijvoorbeeld een website als opzeggen.nl die je helpen opzeggen bij verschillende diensten maar helaas niet bij deze. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? Ze verhogen de automatische incasso’s inmiddels… Opbellen lukt mij niet dus ik kan ze feitelijk niet bereiken…

Kunnen jullie alsjeblieft iemand laten kijken of iemand mij kan helpen met het opzeggen van deze oplichterij ? Je hebt diensten als opzeggen.nl maar die behandelen dit niet helaas. En ik krijg ze zelf niet te pakken aan de lijn. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BeNaughty

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BeNaughty nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SamenStaanWijSterker