Klacht: Niet het onderdeel zoals geadverteerd en bovendien defect

op 17 september 2016 over Auto-Onderdelen24 in de categorie Auto Onderdelen

Ik had een startmotor besteld bij Auto-onderdelen24.nl welke op de site werd aangeboden als zijnde van het merk Bosch en fabrieksnieuw. Toen het uiteindelijk na 9(!) dagen binnenkwam bleek het een gereviseerde Valeo met een Bosch sticker te zijn. Omdat ik niet langer kon wachten toch maar geïnstalleerd en de startmotor bleek bovendien niet goed te werken. Hij draaide niet rond tenzij je een flinke tik op het relais gaf. Dus nog slecht gereviseerd ook.

Als je vervolgens contact op neemt met de klantenservice blijkt deze geen nederlands te spreken maar alleen Engels met een zwaar (Indisch/Aziatisch) accent. Toch raar voor een Nederlandse site met een hoofdkantoor in Berlijn. Niet te verstaan dus verder via de mail. Vervolgens krijg ik acht mailtjes van zes verschillende personen die bovendien tegenstrijdige instructies geven. Uiteindelijk het onderdeel teruggestuurd onder de garantie voorwaarden.

Dit is nu ruim twaalf weken geleden en bij navraag krijg ik te horen dat ze nog geen reactie hebben van de fabrikant en dat ik maar gewoon moet afwachten.

Ik zou graag het aankoopbedrag terug ontvangen zoals normaal is in deze situatie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto-Onderdelen24

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto-Onderdelen24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bjvdwielen