Klacht: Niet handhaving van doorgegeven overtredingen

op 18 december 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Wij hebben diverse keren asociaal parkeergedrag van onze buren gemeld wat volgen de wettelijke verkeersrelement een overtreding is namelijk met caravan haaks op de openbare weg staan ruim 1.3 meter en ook met auto voor eigen af en oprit geparkeerd staan waardoor bij calamiteiten ons huis niet bereikbaar is voor ambulance of brandweer ook hebben wij brief van stadsontwikkeling afd. verkeersdienst overhandigd waardoor de verkeersregels voor onze straat duidelijk en helder in staan vermeld maar er wordt steeds niet gehandhaaft waardoor de ergenis onze zijde steeds groter wordt en wij het gevoel hebben dat hier vriendjes politiek aan de orde is buurmannis namelijk politieagent en wordt er duidelijk met twee maten gemeten iets wat niet mag maar toch gebeurd als jan boezeroen naast ons had gewoont hadden ze allang een bekeuring uitgedeeld.

Ik ben tevreden als parkeerdienst toezigt en handhaving direct adeqwaat optreden bij duidelijke overtredingen om zo doende het woongenot in onze straat voor iedereen gelijk te maken en niet voor alleen de buren die alle regels en wetten aan hun laars lappen juist hija als politieagent bekeurt dagelijks mensen terwijl hij zelf dagelijks de wet overtreed maar gedoogd wordt. Mijn eigen zoon is bekeurt door hem omdat mijn zoon 30 minuten voor onze eigen oprit stond terwijl hij zelf met de regelmaat van de klok zelf parkeerd voor eigen oprit hoe corrupt kan je zijn. Ook hinderen en pestgedrag is voor hem niet vreemd en dat moet een voorbeeld voor de maatschappij zijn. Welke ambtenaar heeft het lef om eens op te treden hiertegen.? Of zijn er geen eerlijke mensen meer.?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne3059